Strony

8/02/2016

Wakacje

Jak zauważyliście wakacje powoli dobiegają ku końcowi.
Niestety to co przyjemnie nigdy nie trwa wiecznie. ale cóż trzeba żyć dalej.

Pewnie każdy z was zastanawia się kiedy te wakacje minęły, już trzeba robić zapotrzebowania do szkoły. Kupować książki. zeszyty. długopisy, pisaki itp.
Ale żyjmy chwilą, halo! Mamy jeszcze cały miesiąc wakacji. wykorzystajmy je jak najlepiej.
Nie pozwólmy, żeby wiedza o tym, że za niedługo będzie trzeba wstawać codziennie rano do szkoły, uczyć się przerosła nas.
Zróbcie coś spontanicznego, nieplanowany jednodniowy wyjazd do jakiegoś innego miasta, impreza, ognisko ze znajomymi. poznanie przypadkowej osoby na mieście. spełnienia swojego marzenia :)
Ja w tym miesiącu planuję pojechać na jeden dzień nad Morze ze znajomymi. zrobić na koniec miesiąca ognisko, pójść na jakieś imprezy i dobrze się bawić, żeby te wakacje jak najlepiej zapamiętać :)
Widziałam na blogach bardzo dużo postów z postanowieniami na tegoroczne wakacje,
moim zdaniem to dobry pomysł. Mogłam też takie cudo stworzyć ale jednak nie pomyślałam nad tym pomysłem. 


Podzielcie się swoimi planami na ostatni miesiąc wakacji.
z chęcią poczytam i może z któregoś sama skorzystam :) 







                                                                    











13 komentarzy:

  1. Moje plany na wakacje na razie zostawiam na koniec sierpnia i wrzesień, póki co pracuję i nie mam czasu :<

    pozdrawiam :))

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za dwa dni jadę nad morze. A później zostają tylko wypady ze znajomymi. Moim zdaniem nie planowane rzeczy są lepsze. Udanego wyjazdu i ogniska :)
    kenia0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jutro zaczyna się nauka do poprawy matury. Echh :) a ogólnie to prava, praca, praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na spędzenie wakacji. Ja raczej będę spotykała się ze znajomymi, chociaż w sumie nie wiem. Wszystko na spontanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam również do siebie okiem-nastolatki.blogspot.com

      Usuń
  5. Hej tam :) , właśnie Ci poleciłem niezłą miejscówkę. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja urodziny mam za niedługo ;) tak po za tym to czekam tylko na pogodę i lece pod namioty ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhhh tych wakacji to mega Wam zazdroszczę- czerpcie z nich pelnymi garściami, wyciskajcie jak cytrynę, by żaden dzień nie przeleciał Wam przez palce :) ja niestety szkolę mam już za sobą, więc niestety już dawno zapomniałam, co to znaczy wakacje, jednak na szczęscie są jeszcze urlopy, na który wlaśnie przyszłym tygodniu się wybieram :)

    świetne foty- mega pozytywne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnie się czyta i cuuudowny wygląd bloga! ♥ Moje plany to spotykanie ze znajomymi i może jeszcze jakiś mały wyjazd :D

    Zapraszam do mnie na konkurs *klik*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja praktycznie cały czas byłam w trasie, w tym roku dość dużo podróżowałam z rodzinką. Śliczne zdjęcia :*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja praktycznie cały czas byłam w trasie, w tym roku dość dużo podróżowałam z rodzinką. Śliczne zdjęcia :*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń