Strony

6/07/2016

Kto to jest przyjaciel?

Dzisiaj przychodzę do was z własną opinią na temat przyjaźni.
Każdy ma inny pogląd na znaczenie słowa przyjaciel. Dla jednych przyjacielem może być jedna osoba, a dla innych każdy jest przyjacielem. Moim zdaniem, przyjaciela ma się jednego na całe życie, takiego który Cię zrozumie gdy będziesz milczała siedząc cicho na ławce. On będzie już wiedział, że coś jest nie tak, że potrzebujesz jego pomocy, rady, wsparcia. Przyjaźń to jest takie magiczne zjawisko, kiedy pojawia się w naszym życiu właśnie ta odpowiednia osoba, która będzie naszym takim realnym aniołem stróżem. Będzie nam pomagała we wszystkim, zrozumie nas w każdej sytuacji, pomoże nam wybrnąć z różnych problemów. Można tak pisać i pisać na temat tego, ale chyba każdy wie na czym polega prawdziwa przyjaźń.
Jest to takie uzupełnienie się dwóch osób w jedno, to takie cudowne uczucie kiedy mamy taką osobę przy sobie zawsze. Można na niej polegać, zna Ciebie lepiej niż twoi rodzice, ktokolwiek inny.
Dogadujecie się bez słów, spędzacie ze sobą jak najwięcej czasu.
Może i zdarzyć się tak, że coś pójdzie nie tak, nie potrzebne słowo i wybucha nagle kłótnia.

Ale to nie trwa długo bo nie możecie wytrzymać bez siebie ani sekundy dłużej.


Moją taką najlepszą przyjaciółką jest Patrycja, którą poznałam na początku roku szkolnego.
Połączyła nas jedna klasa, wspólne zainteresowania. I tak już minęło 9 miesięcy naszej cudownej przyjaźni, podczas tej drogi miałyśmy tylko jedną kłótnię. Ale jednak długo to nie trwało, brakowało nam siebie nawzajem. Mamy już plany co do swoich 18 urodzin i mam nadzieję, że to właśnie ona jest takim moim aniołem stróżem.



A czy ty masz takiego swojego anioła stróża?
Napisz w komentarzu :)

miłego dnia,
Wiktoria :)

22 komentarze:

  1. Pieknie opisałaś przyjaźń :) I niewątpliwie cudownym uczuciem jest takiego przyjaciela mieć. Świetnie, że w Twoim życiu ktoś taki się znalazł :)
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaciel? Dla mnie to ktoś, kto wspiera mnie w dobrych decyzjach i odciąga mnie od tych złych... np . gdy mam ochotę sprawdzić co się stanie, gdy skoczę z mostu - wtedy po prostu palnie mnie w głowe i powie, że jestem głupia

    http://dontcarehair.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa przyjaźń tak jak miłość rozwija się latami... warto cenić i walczyć o to piękne uczucie


    annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mowiac to ja sadze ze roczne przyjaźnie sa jednak... To nie jest dla mnie prawdziwa przyjaźń. Osobiscie sadze ze lepiej kogos dobrze poznac i znac sie kilka lat by przekonać sie o prawdziwej przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie znalazłam takiego najlepszego przyjaciela. Ale cieszę się, że Tobie się udało!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety na swojej dordze nie spotkalam prawdziego przyjeciela :(

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam! JUST EMSi INSTAGRAM (za wszystko się odwdzięczam, obs=obs)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam bardzo podobną opinie do @Alexa Mariani - dla mnie również przyjaźnie trwające zaledwie/mniej niż rok, to nie są prawdziwe przyjaźnie. Trzeba znać kogoś naprawdę kilka dobrych lat, by się przekonać jaką jest naprawdę osobą. Ja np. poznałam swoją "przyjaciółkę" dokładnie, jaka to ona jest dopiero po 11 latach przyjaźni. 11 lat...poszlo no w dupę dosłownie. Super, że czujesz się przy niej tak dobrze, jednak prawdziwą przyjaźnią nazywa się po latach. Życzę wam jak najlepiej, żeby wasza przyjaźń kwitła!
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam prawdziwą przyjaciółkę. I nasza przyjaźń nie trwa 9. miesięcy czy dwa lata, trwa 10. lat. Poznałyśmy się gdy miałyśmy po cztery latka. W piaskownicy kłóciłyśmy się o głupie wiaderko. Potem gdy miałyśmy po 10. lat ona się wyprowadziła, ale to nie przeszkodziło naszym kontaktom, nadal się przyjaźnimy i kochamy równie mocno.
    Super napisany post!

    Zapraszam -> hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały post. Mam przyjaciółkę, nasza rocznica 4 lat będzie we wrześniu. Bardzo jej ufam, a Wam życzę abyście były ze sobą na zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. My mamy swojego anioła stróża jest nim nasza przyjaciółka Sylwia :) Zawsze pomoże, pogada :) Genialny post. Oby takich więcej ;) Zagłosowałyśmy na dole na to ze twój blog nam się podoba bo to sama prawda :* Estetyczny, mądrze pisany przez świetną blogerkę ;* Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nawet 2 takie osoby. Kocham je bezgranicznie i mogę im powiedzieć dosłownie wszystko i jestem pewna że nigdy mnie nie zostawia.

    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim aniołem stróżem bez wątpienia jest moja "ciocia" :) przyjaciółka i rodzina równocześnie :)
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim aniołem stróżem bez wątpienia jest moja "ciocia" :) przyjaciółka i rodzina równocześnie :)
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ważne by mieć w życiu taką osobę! Życzę żeby Wasza przyjazn trwała jak najdłużej! :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Super napisane:)

    Mogłabyś kliknąć w linki pod moim ostatnim postem? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Na tą chwilę uważam że moim najlepszym przyjacielem jest mój chłopak, który jest także moim aniołem stróżem. Oczywiscie z wzajemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że masz taką osobę :)

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To super, że masz kogoś takiego :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W mojej przyjaźni nie wsparcia.
    Jest kop w moją dupę, jak to, że się dzieje źle to moja wina, a nie pobłażliwe głaskanie po głowie i powtarzanie, że będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  20. "Poznałem z nią prawdziwą przyjaźń, fałszywą przyjaźń
    Pokazała mi obie i że każda szybo mija
    I, że to tylko wyraz, pusty jak wiele słów
    Które nie wnosząc sobą nic, odbijają się echem tu"
    Zapraszam do mnie <KLIK>

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie, że masz kogoś takiego. Ostatnio jak się "okazało" nie mam prawdziwej przyjaciółki/przyjaciela, są tylko jak czegoś chcą, więc za taką "przyjaźń" to ja szczerze dziękuję, wolę pobyć sama.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń